پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت و رمز موفقیت آن در پیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان که درحال حاضر مایکروسافت یک شرکت چند ملیتی شناخته می شود و بیشترین فروش را از محصولات مایکروسافت، ویندوز و مایکروسافت آفیس دارد. می‌توان با جرئت گفت که مایکروسافت از پرچمداران دنیای کامپیوتر است.

 

پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت

 

دید کلی؛

در این مطلب از وب سایت فایلمَس به ارائه فایل پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت و رمز موفقیت آن در پیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان،می‌پردازیم که در 97 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. و هم اکنون در اختیار شما دوستان ارجمند قرار دارد.

درحال حاضر مایکروسافت یک شرکت چند ملیتی شناخته می شود و بیشترین فروش را از محصولات مایکروسافت، ویندوز و مایکروسافت آفیس دارد. می‌توان با جرئت گفت که مایکروسافت از پرچمداران دنیای کامپیوتر است.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت در پیش بینی تقاضا

 

توضیحات فایل استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت

تاریخچه ی شرکت مایکروسافت

پل آلن و بیل گیتس، دوستان دوران کودکی بودند. هر دوی آن‌ها استعداد و علاقه‌ی زیادی به دنیای کامپیوترها داشتند. آن‌ها در سال ۱۹۷۲ تصمیم گرفتند به کمک یکدیگر، شرکت مستقل خود را تأسیس کنند. اولین همکاری آن‌ها، شرکت Traf-O-Data بود که نرم‌افزاری برای کنترل ترافیک عرضه کرد. زمانی که گیتس در هاروارد مشغول به تحصیل بود، آلن مدرک خود را از دانشگاه ایالتی واشنگتن دریافت کرد.

بیل گیتس و پل آلن، مایکروسافت را در ۴ آوریل سال ۱۹۷۵ تأسیس کردند

در ژانویه‌ی سال ۱۹۷۵، مجله‌ی پاپیولار الکترونیکس مقاله‌ای در مورد کامپیوتر جدید Altair 8800 منتشر کرد. پل و بیل با مطالعه‌ی این مقاله علاقه‌مند شدند که یک کامپایلر (مفسر) زبان BASIC برای این دستگاه توسعه دهند. آن‌ها با مدیر شرکت MITs، تولیدکننده‌ی این کامپیوتر تماس گرفتند و ادعا کردند که مفسری برای این دستگاه آماده کرده‌اند.

البته ادعای آن‌ها حقیقت نداشت؛ چرا که این دو نفر اصلا دستگاه Altair 8800 را در اختیار نداشتند. به هر حال مدیر شرکت با ملاقات حضوری آن‌ها موافقت کرد و پس از آن، بیل و پل شروع به برنامه‌نویسی یک شبیه‌ساز برای این سیستم کردند. پل وظیفه‌ی توسعه‌ی شبیه‌ساز دستگاه و بیل وظیفه‌ی برنامه‌نویسی مفسر را بر عهده داشت. در نهایت در روز ملاقات حضوری در آلبوکرکی، آن‌ها توانستند مدیر شرکت را برای توسعه‌ی مفسر اصلی راضی کنند.

بیل گیتس و پل آلن، مایکروسافت را در چهار آوریل سال ۱۹۷۵ تأسیس کردند. نام مایکروسافت که ترکیبی از کلمات مایکروسیستم و سافت‌ور است، پیشنهاد آلن بود. بیل گیتس از همان ابتدا به‌عنوان مدیرعامل شرکت مشغول به کار شد. در ژانویه‌ی سال ۱۹۷۹، دفتر اصلی شرکت به بلویو واشنگتن منتقل شد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی جامع خانه شریفی ها اثر تغابنی

دانلود پاورپوینت معرفی نمونه هایی از ساختمانهای صفر انرژی

دانلود پاورپوینت بررسی 3 نمونه ساختمان انرژی صفر در ایران

دانلود پاورپوینت بررسی سیستم ساختمانی ترونکو - روشهای پیشرفته ساخت

دانلود پاورپوینت آشنایی با مبانی مهندسی زلزله

دانلود مقاله تقسیم بندی اتصالات سازه های فولادی طبق آیین نامه ها و مقررات

دانلود پاورپوینت نقش فیبرهای پلیمری تقویت شده در سازه ها

شرکت ,مایکروسافت ,  ,پاورپوینت ,بیل ,پل ,    ,شرکت مایکروسافت ,استراتژی بازاریابی ,بازاریابی شرکت ,پاورپوینت استراتژی ,پاورپوینت استراتژی بازاریابی ,۱۹۷۵ تأسیس کردند ,محصولات مایکروسافت، ویندوز ,پرچمداران دنیای کامپیوتر

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کتابخانه عمومی امیرالمومنین(ع) اراک 52437761 چهره ها قهوه دات کام سایت تحلیل بورس، فارکس و ارز دیجیتال حمید راحت حق| Rahathagh.ir baghvila026 استودیو برندینگ مرجان-آموزش و مشاوره برندینگ و گرافیک برند 96364049 بورس دیپلم اسان در کرج و شهریار